artykuł nr 1

Rozeznanie cenowe - dostawa polielektrolitu

 

2021-11-30 - Dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

2021-11-29 - Dodano: Zbiorcze zestawienie ofert

2021-11-24 - Dodano: Odpowiedź na pytanie (1)

 

TE.341.1.17.2021

Włoszczowa, dnia 18.11.2021 r.

 

ROZEZNANIE CENOWE

 

(zamówienie publiczne dla którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych

prowadzonego w trybie rozeznania cenowego,

nie objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych)

 

Sukcesywna dostawa polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 oraz środka do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji  Sp. z o.o. we Włoszczowie

 

 

Zamawiający:

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o..

Adres Zamawiającego:

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa,

Platforma zakupowa Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa

 tel./fax:  41 39 43 680;  e-mail: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl,

adres strony internetowej: www. wzwik-wloszczowa.pl

adres przyjmowania faktur elektronicznych: Platforma elektronicznego fakturowania: https://efaktura.gov.pl/ , nazwa podmiotu: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji  Sp. z o.o., Identyfikator: 6090071419

 

Osoby Zamawiającego do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:

Starszy inspektor ds. inwestycji i remontów – Aleksandra Górecka

Starszy inspektor ds. eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej – Wojciech Piątek

Starszy inspektor ds. kadr – laborant – Małgorzata Gosek

 

Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 oraz środka do usuwania azotu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji  Sp. z o.o. we Włoszczowie w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ( o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), w ramach którego dopuszcza zmiany minimalnej ilości przedmiotu zamówienia w ilościach do 20%, przy zachowaniu podanych przez Wykonawcę cen jednostkowych.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane 12 m-cy od dnia podpisania umowy. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zwiększona ilość określona w § 1 ust.4  projektu umowy ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) powinna być dostarczona także w terminie do 12 m-cy od dnia podpisania umowy).

 

Realizacja dostaw będzie się odbywać każdorazowo na odrębne zlecenie Zamawiającego. Dostawy materiałów będą się odbywały partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych, telefonicznych i mailowych zgłoszeń.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego zamówienia przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega, że rozliczenie za dostarczony przedmiot zamówienia odbędzie się na podstawie faktycznie dostarczonej ilości produktów.

 

Przewiduje się dostawę polielektrolitu ZETAG 8180  w ilości minimalnej 1500 kg rocznie, około 200 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 6, maksymalna ilość dostaw - 8. Ilość zamawianego polielektrolitu może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień  z uwzględnieniem maksymalnej wartości flokulantu nie przekroczy kwoty 23 115,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 3 000,00 zł.

Przewiduje się dostawę  środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 w ilości minimalnej  690 kg rocznie, około 138 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 5, maksymalna ilość dostaw - 7. Ilość zamawianego środka do redukcji fosforu w ściekach PIX - 113 może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień  z uwzględnieniem maksymalnej wartości PIX-113 nie przekroczy kwoty 1 300,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 600,00 zł.

Przewiduje się dostawę  środka do usuwania azoyu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al. 2018 w ilości minimalnej  874 kg rocznie, około 92 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 6, maksymalna ilość dostaw - 8. Ilość zamawianego środka do redukcji azotu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al 2018 może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień  z uwzględnieniem maksymalnej wartości Brenntafloc Al 2018 nie przekroczy kwoty 850,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 330,00 zł.

 

Opis przedmiotu zamówienia.

Polielektrolit ZETAG 8180 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:

stan skupienia w 20oC – proszek, ciało stałe

barwa – biała

gęstość nasypowa – 700,00 kg/m3

pH – 3,5 - 4,5

Termin ważności – 24 miesiące od daty produkcji

Opakowania: pakowany w workach papierowych po 25 kg.

 

 

Środek do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:

stan skupienia – ciecz

barwa – ciemnobrązowa

gęstość w 20oC – 1460,00 – 1580,00 kg/m3

pH w 20oC <= 1

zawartość żelaza Fe <= 0,3 % (m/m)

zawartość żelaza ogólnego FE – 11,2 – 12,0 % (m/m)

zawartość siarczanu żelaza jako Fe2So4 – 39-43 % (m/m)

Termin ważności – 12 miesięcy od daty produkcji

Opakowania: kanister po 30 l

 

Środek do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Branntefloc Al 2018 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:

stan skupienia – roztwór wodny

gęstość w 20oC – 1,34 – 1,40 kg/dm3

pH – 0,5 – 1,5

zawartość chlorków % (m/m) – 20,0 – 22,0

zawartość glinu % (m/m) – 8,7 – 9,3

zasadowość, % - 36 - 46

Termin ważności – 12 miesięcy od daty produkcji

Opakowania: kanister po 30 l

 

Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktów opisanych produktów.

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

Sposób obliczenia ceny handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia określa Wykonawca na podstawie własnej kalkulacji, która powinna obejmować co najmniej: zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia, koszt transportu do oczyszczalni we Włoszczowie, ul. Wiejska 55,  załadunki i rozładunki, dokumenty dopuszczające na polski rynek, podatki oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia.

 

Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług  i innych świadczeń Wykonawcy, stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę oferty oblicza się na podstawie:

- wyceny sporządzonej w oparciu o przedmiot zamówienia obliczonej w PLN bez VAT,

- wyceny innych świadczeń wykonawcy bez VAT –obliczonej w PLN

- do obliczonej w powyższy sposób łącznej wartości nalicza się obowiązujący podatek VAT otrzymując cenę przedmiotu zamówienia.

 

Złożona oferta powinna zawierać:

Nazwa i adres Wykonawcy, NIP, REGON.

Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia – cena zostanie wyliczona wg formularza ofertowego.

Numer rachunku bankowego na który ma być przekazane wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy.

 

Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania cenowego. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagania rozeznania cenowego,

2)  Kartę charakterystyki oferowanych produktów,

3) Kartę produktu oferowanych produktów.

 

 8.Termin wykonania zamówienia – warunki formalne – obowiązki Wykonawcy

Wykonawca zobowiązuje się do:

dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego,

dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia na własny koszt,

utrzymania stałej ceny przedmiotu zamówienia w czasie zawartej umowy.

Wykonawca oświadcza, że zamówiony produkt będzie posiadał:

nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,

deklarację zgodności wyrobu z obowiązującymi normami i prawem,

kartę charakterystyki produktu oraz kartę produktu,

termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego.

W przypadku problemów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnego doboru i dostarczenia polielektrolitu, produktu PIX-113 lub Branntefloc Al 2018 - produktu zastępczego.

   

9. Wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

  nie przewiduje się.

Kryteria oceny i wyboru ofert :

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena brutto – znaczenie 100%

X- cena brutto oferty minimalnej,

Y – cena brutto danej oferty,

Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .

 

Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.

 

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, to Wykonawcy ci zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych w określonym terminie. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnej ofercie.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

  Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego rozeznania cenowego (załącznik nr 2).

 

12.Infromacje dodatkowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Oferentami będzie odbywać się za  pomocą Platformy zakupowej.

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Oferentów, prześle do nich informacje zamieszczając na stronie internetowej wzwik.wloszczowa.pl i na stronie Platformy zakupowej Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa.

Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy.

Zamawiający  informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF  Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090071419.

Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.

Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.

W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.

W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.

 

13.Miejsce i termin składania ofert

a) Ofertę cenową należy złożyć w formie elektronicznej wg załączonego Formularza oferty  z oznaczeniem „OFERTA: „Sukcesywna dostawa polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 oraz środka do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów   i Kanalizacji  z o.o. we Włoszczowie”

 należy przesłać  do dnia 26.11.2021 r. do godz. 14:00 poprzez Platformę zakupową Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa

Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem faksu.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.

Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.

W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.

W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią rozeznania cenowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.

Miejsce oraz termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.11.2021 r. o godz. 14:05 za pośrednictwem Platformy zakupowej.

15.Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

 

Obowiązek informacyjny. - klauzula informacyjna znajduje się na stronie:

www.wzwik-wloszczowa.pl.