Rozeznanie cenowe TE.341.1.21.2020 - Sukcesywna dostawa polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych oraz środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113
2020-12-07 - Dodano: Zawiadomienie o wyborze oferty
2020-12-04 - Dodano: Zbiorcze zestawienie ofert
TE.341.1.21.2020
Włoszczowa, dnia 01.12.2020r.
ROZEZNANIE CENOWE
(zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
nie objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych)
1. Zamawiający:
2.
Platforma zakupowa Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
adres strony internetowej: www. wzwik-wloszczowa.pl
3.
Starszy inspektor ds. eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej – Wojciech Piątek
Starszy inspektor ds. inwestycji i remontów – Aleksandra Górecka
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych oraz środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włoszczowie w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane od dnia podpisania umowy do dnia ………… ( 12 m-cy od dnia podpisania umowy). Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zwiększona ilość określona w § 1 ust.4 projektu umowy ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) powinna być dostarczona także w terminie do dnia…………………( 12 m-cy od dnia podpisania umowy).
1) Realizacja dostaw będzie się odbywać każdorazowo na odrębne zlecenie Zamawiającego. Dostawy materiałów będą się odbywały partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych, telefonicznych i mailowych zgłoszeń..
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego zamówienia przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega, że rozliczenie za dostarczony przedmiot zamówienia odbędzie się na podstawie faktycznie dostarczonej ilości produktów.
Przewiduje się dostawę polielektrolitu ZETAG 8180 w ilości minimalnej 1200 kg rocznie, około 200 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 6, maksymalna ilość dostaw - 8. Ilość zamawianego polielektrolitu może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień z uwzględnieniem maksymalnej wartości flokulantu nie przekroczy kwoty 21 000,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 13 000,00 zł.
Przewiduje się dostawę środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 w ilości minimalnej 600 kg rocznie, około 200 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 3, maksymalna ilość dostaw - 4. Ilość zamawianego środka do redukcji fosforu w ściekach PIX - 113 może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień z uwzględnieniem maksymalnej wartości PIX-113 nie przekroczy kwoty 5 000,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 3 000,00 zł.
5. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Polielektrolit ZETAG 8180 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:
· stan skupienia w 20oC – proszek, ciało stałe
· barwa – biała
· gęstość nasypowa – 700,00 kg/m3
· pH – 3,5 - 4,5
Termin ważności – 24 miesiące od daty produkcji
Opakowania: pakowany w workach papierowych po 25 kg.
2) Środek do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:
· stan skupienia – ciecz
· barwa – ciemnobrązowa
· gęstość w 20oC – 1460,00 – 1580,00 kg/m3
· pH w 20oC <= 1
· zawartość żelaza Fe <= 0,3 % (m/m)
· zawartość żelaza ogólnego FE – 11,2 – 12,0 % (m/m)
· zawartość siarczanu żelaza jako Fe2So4 – 39-43 % (m/m)
Opakowania: kanister po 30 l
Sposób obliczenia ceny handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia określa Wykonawca na podstawie własnej kalkulacji, która powinna obejmować co najmniej: zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia, koszt transportu do oczyszczalni we Włoszczowie, ul. Wiejska 55, załadunki i rozładunki, dokumenty dopuszczające na polski rynek, podatki oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia.
Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług i innych świadczeń Wykonawcy, stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę oferty oblicza się na podstawie:
- wyceny sporządzonej w oparciu o przedmiot zamówienia obliczonej w PLN bez VAT,
- wyceny innych świadczeń wykonawcy bez VAT –obliczonej w PLN
- do obliczonej w powyższy sposób łącznej wartości nalicza się obowiązujący podatek VAT otrzymując cenę przedmiotu zamówienia.
1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania cenowego. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagania rozeznania cenowego,
2) Kartę charakterystyki oferowanych produktów,
3) Kartę produktu oferowanych produktów.
8.Termin wykonania zamówienia – warunki formalne – obowiązki Wykonawcy
1) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zamówienia telefonicznego lub e-malowego przez Zamawiającego,
b) dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia na własny koszt,
c) utrzymania stałej ceny przedmiotu zamówienia w czasie zawartej umowy.
2) Wykonawca oświadcza, że zamówiony produkt będzie posiadał:
a) nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
b) deklarację zgodności wyrobu z obowiązującymi normami i prawem,
c) kartę charakterystyki produktu oraz kartę produktu,
d) termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego.
3) W przypadku problemów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnego doboru i dostarczenia polielektrolitu lub produktu PIX-113 zastępczego.
nie przewiduje się.
10. Kryteria oceny i wyboru ofert :
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena brutto – znaczenie 100%
X- cena brutto oferty minimalnej,
Y – cena brutto danej oferty,
Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego rozeznania cenowego (załącznik nr 2).
o Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
o Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Oferentami będzie odbywać się za pomocą poczty elektronicznej : oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl lub za pomocą Platformy zakupowej.
o Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Oferentów, prześle do nich informacje pocztą elektroniczną oraz zamieszczając na stronie internetowej www.wzwik.wloszczowa.pl i na stronie Platformy zakupowej Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa.
o Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy.
Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090071419.
13.Miejsce i termin składania ofert
a) Ofertę cenową należy złożyć w formie elektronicznej wg załączonego Formularza oferty z oznaczeniem „
należy przesłać do dnia 04.12.2020 r. do godz. 14:00 e-mailem na adres Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. : oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl lub poprzez Platformę zakupową Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
b) Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem faksu.
d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
e) Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.
f) Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
g) W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.
h) W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
i) W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią rozeznania cenowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu
15.Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
16
17. Obowiązek informacyjny. - klauzula informacyjna znajduje się na stronie:
WZÓR FORMULARZA OFERTY
Pełna nazwa oferenta lub pieczęć z NIP
Fax:………………………………………
e-mail:……………………………………
na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
prowadzonego w trybie rozeznania cenowego:
1. Zobowiązuję się do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym zgodnym z rozeznaniem cenowym znak TE.341.1.21.2020 z dnia 27.11.2020 r.
Oferuję wykonanie
· cenę netto: ……………….. zł
· podatek VAT ….. % w kwocie ………. zł,
· cenę brutto ……………..zł
· słownie złotych:…………………………………………….………………………………
Oświadczam, że podana cena obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia i nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy.
Lp. | Nazwa materiału | Jedn. | Ilość | WARTOŚĆ NETTO jedn. za 1 kg | WARTOŚĆ NETTO | VAT (23%) | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Polielektrolit ZETAG 8180 | kg | 1200 | | | | |
2 | PIX - 113 | kg | 600 | | | | |
Razem | | | | |
UWAGA:
Cena oferty ogółem brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym posłuży Zamawiającemu tylko do porównania złożonych ofert według kryterium – cena, natomiast Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych zamówień według jednostkowej ceny brutto danego materiału podaną w ofercie Wykonawcy.
1. Zobowiązuję się do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym zgodnym Rozeznaniu cenowym w terminie : sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Podmiot składający ofertę to: …………………………………………………………………
3. Oświadczam że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
4. Oświadczam, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
6. Oświadczam, że zawarty w rozeznaniu cenowym projekt umowy został zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na warunkach przedstawionych w projekcie umowy oraz w miejscu i terminie wyznaczonym przez „Zamawiającego”.
7. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami płatności, tj. zgodnie z § 6 pkt. 5 Wzoru formularza Umowy do niniejszej SIWZ - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazany na jego rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
8. Oświadczam, że zapoznałem się z zakresem zamówienia i pozyskałem wszelkie konieczne informacje do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Nieznajomość powyższego stanu nie będzie stanowić przyczyny dodatkowych roszczeń finansowych.
9. Oświadczam, że w przypadku wyboru mojej oferty należności z tytułu realizacji umowy należy przekazywać na konto w Banku ……………………………………………….........……., Nr rachunku …………………………………………………………………………………
10. Oświadczam/y, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu.
11. Oferta zawiera ……… ponumerowanych stron wraz z załącznikami (wymienić załączniki
wg kolejności).
1 ) ………………………..
2 ) ………………………..
3 ) ………………………..
………………………………………… ………………………………………………
miejscowość, data podpis
( osoba upoważniona do reprezentowania oferenta )
(Projekt)
UMOWA
na sukcesywną dostawę polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych oraz środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 i brenntafloc Al. 2018
NR TE………. 2020
Zawarta w dniu …………… 2020 r. we Włoszczowie
pomiędzy:
Włoszczowskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą we Włoszczowie (kod pocztowy 29 100) przy ul. Wiejska 55, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS 0000490379, (NIP 6090071419, REGON 260733356) ), kapitał zakładowy: 40 258 500,00 zł opłacony w całości;
reprezentowanym przez:
Prezesa Zarządu – Pawła Strączyńskiego
zwanym dalej „Zamawiającym”,
a ……………………………………… (NIP ………….. ; REGON……………..) z siedzibą w ……………………………., działającym (ą) na podstawie …………………………………….. …….…………………………………………………………… ,
reprezentowanym (ą) przez:
…………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………….
zwanym (ą) dalej „Wykonawcą”.
W wyniku rozeznania cenowego Nr TE.341.1.18.2020 z dnia 14.08.2020 r. dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro (podstawa prawna: art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., Poz. 1843), zawarto umowę o następującej treści:
Przedmiot umowy
- Na podstawie niniejszej umowy Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych oraz środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą w dniu ….. …..2020 r. (dalej jako: „przedmiot umowy” )
2. Zamawiana w trakcie trwania umowy ilość polielektrolitu ZETAG 8180 i PIX-113 może się zmieniać w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3. Polielektrolit ZETAG 8180 i środek do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 winny spełniać wymagania wyszczególnione w treści rozeznania cenowego, które stanowi integralną część umowy wraz z innymi dokumentami i oświadczeniami, które złożył w tym postępowaniu Wykonawca.
- Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z ewentualnym zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, zwiększając przedmiot zamówienia o nie więcej niż:
a) ZETAG 8180 – 240,00 kg
b) PIX – 113 – 120,00 kg
zgodnie z ceną jednostkową netto podaną w formularzu ofertowym, złożonym przez Wykonawcę. Prawo opcji będzie się przejawiać tym, że zamawiający może zwiększyć realizację zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji.
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie obliczone w oparciu o ustalone ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy z dnia …………………:
a)
Lp. | | | | | | | |
1 | Polielektrolit ZETAG 8180 do | kg | 1 200 | | | | |
2 | Środek do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 | kg | 685 | | | | |
| | | | | |
Łączna wartość zamówienia wynosi ……………….…… netto………………….brutto.
b) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy z ewentualnym zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji, zwiększającym przedmiot zamówienia o liczbę sztuk wyszczególnionych w § 1 ust. 4, zgodnie z ceną jednostkową netto podaną w formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę, strony ustalają na kwotę:
- cena umowna netto : ……… zł
- podatek VAT 23% : ………… zł
- cena umowna brutto: …………… zł
2. Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie za wykonanie umowy zostało przez niego skalkulowane w sposób uwzględniający wszelkie wydatki ( w tym koszt transportu oraz rozładunku na oczyszczalni ścieków we Włoszczowie, ul. Wiejska 55, gm. Włoszczowa), jakie będą konieczne do poniesienia dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W razie wątpliwości w tej kwestii Wykonawca oświadcza, że zrzeka się dochodzenia od Zamawiającego dodatkowych kosztów, które poniesie w związku z wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy.
3. Podstawowym warunkiem niniejszej umowy jest niezmienność cen jednostkowych oraz jakości materiałów w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
1. Umowę zawarto na czas określony tj. od dnia...................... do dnia .......................
2. Zamawiający może rozwiązać umowę bez podawania przyczyny z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
1. Przedmiot umowy Wykonawca dostarczy każdorazowo na oczyszczalnię ścieków we Włoszczowie, ul. Wiejska 55, gmina Włoszczowa.
2. Koszt dostawy towaru oraz rozładunku na ujęcia wymienione w ust. 1 zawarty jest w cenach o których mowa w § 2 umowy.
- Dostawy, o których mowa w ust. 1 winny się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 0700 do 1500, po uprzednim uzgodnieniu dokładnego terminu dostawy z Zamawiającym
4. W przypadku, gdy dostarczony przedmiot umowy nie spełni wymogów przewidzianych niniejszą umową, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy o odpowiednich właściwościach w terminie 24 godzin od zgłoszenia reklamacyjnego złożonego przez Zamawiającego.
§ 5
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie (zamówienie) wskazywać będzie na ilość przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,10% wartości netto danej dostawy za każdy dzień opóźnienia w dostawie zamówionego przedmiotu umowy lub w terminie rozpoznania reklamacji.
3. W przypadku gdy zostanie potwierdzone, że dostarczony przedmiot umowy jest wadliwy Zamawiający naliczy karę w wysokości 0,2% wartości brutto wadliwego produktu za każdy dzień aż do dnia wymiany produktu na wolny od wad.
4. Kara umowna łącznie za jedno zdarzenie nie będzie wyższa niż 30% wartości netto zamówienia.
5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ceny określonej w § 2, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
6. Zamawiający może od umowy odstąpić w przypadku naruszania terminu dostaw przez Wykonawcę niezależnie od uprawnienia do naliczania kary umownej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone na piśmie w terminie 30 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego informacji o przyczynie odstąpienia.
7. Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych ponad kary umowne zastrzeżone w treści umowy.
8. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ustępie 6 niniejszego paragrafu, Zamawiający może również rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.
9. W przypadkach określonych w ustępach: 6 i 8 niniejszego paragrafu, Wykonawca zachowuje prawo do wynagrodzenia proporcjonalnie do stopnia prawidłowego wykonania umowy, przy uwzględnieniu potrąceń kar umownych , o których mowa w niniejszym paragrafie.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy:
a) zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
11. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty należnych i wymagalnych faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie dwóch miesięcy od upływu terminu na zapłatę faktur, określonego w niniejszej umowie,
b) Zamawiający bez powodu nie przystąpi do odbioru lub odmawia odbioru przedmiotu umowy.
12. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie.
1. Dokumentem stwierdzającym otrzymanie przedmiotu umowy będzie faktura co do której Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń oraz karty charakterystki i karty produktu.
2. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczonego przedmiotu umowy.
3. Wykonawca udziela na oferowany przedmiot umowy 6 miesięcznej gwarancji od daty odbioru dostawy przez zamawiającego o ile substancja była przechowywana w dostarczonym do zamawiającego opakowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie faktury VAT w formie:
a) papierowej,
b) ustrukturyzowanego dokumentu elektronicznego, złożonego za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania, zwanej dalej PEF, zgodnie z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym z dnia 9 listopada 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz.2191).
5. Zapłata za przyjęty i odpowiadający warunkom umowy przedmiot umowy nastąpi w terminie do 21 dni licząc:
- od daty złożenia w sekretariacie WZWIK Sp. z o.o. przy ul. Sienkiewicza 43 we Włoszczowie prawidłowo wystawionej faktury VAT lub
- od daty przesłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem PEF.
Za datę zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza przesyłania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za wyjątkiem faktury.
7. Ustrukturyzowana faktura elektroniczna (w przypadku wyboru tej formy) winna się składać z danych wymaganych przepisami Ustawy o podatku od towarów i usług oraz danych zawierających:
a) informacje dotyczące odbiorcy płatności;
b) wskazanie umowy zamówienia publicznego.
8. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
13. Za naliczenie stawki podatku VAT pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
1. Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest* płatnikiem VAT o numerze NIP .........................................
2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT o numerze NIP 6090071419.
Z ramienia Zamawiającego upoważnionymi do dokonywania zamówień są:
1. Wojciech Piątek - Starszy inspektor ds. eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej
2. Czesław Dominik – Kierownik działu TE
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają następujące rodzaje i zakres zmiany treści umowy:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 7 ust. 1 umowy,
3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym terminie.
3. Zmiany do niniejszej umowy, w tym jej rozwiązanie lub uzupełnienie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Strony mogą rozwiązać Umowę przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1 na mocy obustronnego porozumienia, zawartego na piśmie pod rygorem nieważności.
Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, zastrzeżonej pod rygorem nieważności, przenieść jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie.
1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej umowy są :
1) Zapytanie ofertowe,
2) Oferta Wykonawcy złożona w dniu………..
Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55, KRS: 0000490379 tel. kontaktowy: 413943680 , e-mail: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora, wskazany w punkcie 1 powyżej.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem wszczętym w związku z rozeznaniem cenowym, w celu zawarcia i realizacji umowy na przedmiot zamówienia, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a także w celu obrony przed roszczeniami (realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, a nadto – w celu obrony przed roszczeniami - niezbędne dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne w celu wzięcia udziału w postępowaniu, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia informatycznego i administracyjnego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, kancelariom prawnym zobowiązanym ponadto do zachowania tajemnicy zawodowej, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.