Zapytanie cenowe - sukcesywna dostawa wapna
2020-03-11 - Dodano: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
2020-03-09 - Dodano: Zbiorcze zestawienie otwartych ofert
Włoszczowa, 28.02.2020 r.
TE.341.1.4.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO
(podstawa prawna: art.4 pkt.8 ustawy o zamówieniach publicznych)
1. Zamawiający:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa,
tel./fax: 41 39 43 680; e-mail: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl,
adres strony internetowej: www. wzwik-wloszczowa.pl
starszy inspektor ds. inwestycji i remontów - Aleksandra Adamus-Rak
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wapna palonego-mielonego wysokoreaktywnego luzem wraz z przeładunkiem do zbiornika (silosu) zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków we Włoszczowie, ul. Wiejska 55 w ilości szacunkowej ok.
· CaO - min. 94%
· MgO - max. 1,0%
· CO2 - max. 3,0%
· SO3 - max. 0,4%
· t60 - max.1:30 min:sek
· ciężar nasypowy - 0,80-0,90 kg/dm³
· wapno musi być pozbawione wilgoci
· Granulacja:
? pozostałość na sicie 0,2 mm – max 1%
? pozostałość na sicie 0,09 mm – max 7%
2) Przy każdej dostawie Oferent dostarczy wraz z fakturą świadectwo kontroli jakości dostarczonego wapna – badania zgodnie z normą PN-EN 459-2:2010
5. Termin dostawy wapna:
1) Dostawy wapna będą realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (średnio ok.12 ton co 15-25 dni). Dostawy będą się odbywały się partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych lub telefonicznych zgłoszeń przez Zamawiającego. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku wapna do zbiornika (silosu) – punkt rozładunku: oczyszczalnia ścieków we Włoszczowie, ul. Wiejska 55.
2) Ilość wapna wyszczególniona w pkt. 4 ppkt. 1) jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby okażą się w rzeczywistości mniejsze. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych.
3) Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie za pomocą przystosowanych do tego celu samochodów ciężarowych obsługiwanych przez uprawnionych w tym zakresie kierowców. Produkt powinien być transportowany w warunkach zabezpieczających przed zawilgoceniem i zanieczyszczeniem.
4) Realizacja zamówienia powinna odbywać się sukcesywnie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.
5) Przeładunek wapna z samochodów do zbiornika (silosu) Zamawiającego odbywać się będzie pneumatycznie (sprężarką z własnym źródłem zasilania lub zasilaną z silnika samochodu Wykonawcy) za pomocą szybkozłącza.
6) Wykonawca zapewnia stałą dyspozycyjność do realizacji dostaw oraz wysoką jakość dostarczonego wapna zgodnie ze specyfikacją jakościową, składającą się na przedmiot zamówienia, dostosowaną do bieżących potrzeb Zamawiającego tzn. zobowiązuje się do każdorazowego zrealizowania dostawy danej partii wapna w ustalonym z Zamawiającym terminie, a Zamawiający zobowiązuje się do każdorazowego zgłoszenia (telefon, email) zapotrzebowania na dostawę danej partii wapna nie później niż 2 dni przed planowanym terminem realizacji.
7) Wykonawca dostarczy w dniu dostawy świadectwa kontroli jakości i karty charakterystyki dla danej partii oraz dyspozycję wydania wapna z wagi Wykonawcy bądź producenta.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko własne.
9) Koszt dostawy, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu ponosi Wykonawca.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie – co najmniej 1 dostawą wapna palonego mielonego, o wartości rocznej co najmniej 80 000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie - wg. załącznika nr 2.
Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług i innych świadczeń Wykonawcy, stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę oferty oblicza się na podstawie:
- wyceny sporządzonej w oparciu o przedmiot zamówienia obliczonej w PLN bez VAT,
- wyceny innych świadczeń wykonawcy bez VAT – obliczonej w PLN
- do obliczonej w powyższy sposób łącznej wartości nalicza się obowiązujący podatek VAT otrzymując cenę przedmiotu zamówienia.
1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego,
2) Aktualną kartę charakterystyki produktu,
3) Świadectwo kontroli jakości zgodności wapna - badania zgodnie z normą PN-EN 459-2, które w szczególności powinny uwzględniać procentową zawartość CaO, MgO, CO2, SO3 oraz t60, ciężar nasypowy, pozostałość na sicie (wyniki badań powinny być podane w przeliczeniu na stan wysuszony i pozbawiony wody związanej),
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
5) Wykaz zrealizowanych dostaw – załącznik nr 2.
Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
Oferta, a w tym wszystkie załączniki i inne jej elementy muszą być podpisane wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione (wraz z imienną pieczątką) do jej podpisania, które to osoby reprezentują Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
Pełnomocnictwo musi przede wszystkim:
· wskazywać pełnomocnika,
· być podpisane przez wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum),
· wskazywać, że pełnomocnik ma upoważnienie do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
11. Termin wykonania zamówienia:
Dostawy wapna będą realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (średnio 12 ton co 15-25 dni). Dostawy będą się odbywały partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych (e-mail) lub telefonicznych zgłoszeń przez Zamawiającego.
12. Wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie przewiduje się.
13. Kryteria oceny i wyboru ofert :
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena brutto – znaczenie 100%
X- cena brutto oferty minimalnej,
Y – cena brutto danej oferty,
Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 3)
1.1. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Oferentów, prześle do nich informacje pocztą elektroniczną.
1.2. Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy.
Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090071419.
16. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty można składać osobiście (POKÓJ NR 5 - sekretariat) lub przesłać pocztą w kopertach z dopiskiem:
OFERTA NA:
na adres:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 43, 29-100 Włoszczowa.
Termin składania ofert: do dnia 09.03.2020 r. do godz. 11.00.
17. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2020 r. o godz. 11:15 w budynku administracyjnym Zamawiającego (POKÓJ NR 7) przy ul. Sienkiewicza 43 we Włoszczowie.
18 . Informacja.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
19. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
21. Obowiązek informacyjny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,że:
1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w postępowaniu i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.,
(adres: ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa);
2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Dariusz Padała tel. 575-001-259, e-mail:inspektor@cbi24.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego znak: TE.341.1.4.2020 pn.:
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ¹;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ²;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
* niepotrzebne skreślić
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Wzór formularza oferty
Załącznik Nr 2 – Wykaz zrealizowanych dostaw
Załącznik Nr 3 – Projekt umowy
Wzór FORMULARZA OFERTY
…………………………………..
…………………………………..
Pełna nazwa oferenta lub pieczęć z NIP
Fax:……………………………..
e-mail:…………………………
na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego.
1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe znak TE.341.1.4.2020 z dnia 28.02.2020 r. dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro (podstawa prawna: art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843)) pn.:
2. Oferuję wykonanie
| | | | | (4x5) | | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1 | Wapno palone, mielone wysokoreaktywne, luzem | tony |
| 200 |
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
|
Łączna wartość zamówienia wynosi:
· cenę netto: …………………….……….. zł,
· podatek VAT …….. % w kwocie ……………. zł,
· cenę brutto ……………….…………..………..zł,
· słownie ……………………………….……………………………… złotych
1. Podmiot składający ofertę to:
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
2. Oświadczam/y że zapoznałem/zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym i przyjmuję/przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
3. Oświadczam/y, że uważam/uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
4. Oświadczam/y, że podana cena w formularzu ofertowym nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy.
5. Oświadczam/y, że zawarty w zapytaniu ofertowym projekt umowy (załącznik nr 3) został przeze mnie/przez nas zaakceptowany i zobowiązuję/my się w przypadku wybrania mojej/naszej oferty – do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6. Oświadczam/y, że zapoznałem się/zapoznaliśmy się z zakresem zamówienia i pozyskałem/pozyskaliśmy wszelkie konieczne informacje do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Nieznajomość powyższego stanu nie będzie stanowić przyczyny dodatkowych roszczeń finansowych.
7. Oświadczam/y, że w przypadku wyboru mojej/naszej oferty należności z tytułu realizacji umowy należy przekazywać na konto w Banku…………………………………………………………………………………………………. nr Rachunku……………………………………………………………………………………………...
8. Oświadczam/y, że jestem/jesteśmy, nie jestem/nie jesteśmy podatnikiem podatku VAT.
9. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu.
10. Oferta zawiera ……… ponumerowanych stron wraz z załącznikami (wymienić załączniki wg kolejności).
1 ) ………………………..
2 ) ………………………..
3 ) ………………………..
………………………………………… | ……………………………………………… |
miejscowość, data | podpis (osoba upoważniona do reprezentowania oferenta)
|
Załącznik nr 2
WYKAZ
ZREALIZOWANYCH DOSTAW
Ja niżej podpisany /My niżej podpisani,
……………………………………………………………………………………………………………
(pełna nazwa Wykonawcy)
……………………………………………………………………………………………………………
(adres Wykonawcy, NIP, REGON)
składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
oświadczamy , że w okresie
Lp. | Zakres dostawy | Nazwa i adres podmiotu | Termin
| Wartość umowy netto/brutto [zł] | Dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana w sposób należyty (załączyć do oferty) |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
- należy podać co najmniej 1 dostawę wapna palonego mielonego , o wartości rocznej co najmniej 80 000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie.
………………………………………… | ……………………………………………… |
miejscowość, data | (podpis osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta)
|
PROJEKT UMOWY:
Zawarta w dniu …………… 2020 r. we Włoszczowie pomiędzy
reprezentowanym przez:
Prezesa Zarządu – Pawła Strączyńskiego
zwanym dalej
a ……………………………………… (NIP ………….. ; REGON……………..) z siedzibą w ……………………………., działającym (ą) na podstawie …………………………………….. …….…………………………………………………………… ,
reprezentowanym (ą) przez:
…………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………….
Zwanym (ą) dalej
W wyniku zapytania ofertowego Nr TE.341.1.4.2020 z dnia 28.02.2020 r. dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro (podstawa prawna: art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., Poz. 1843), zawarto umowę o następującej treści:
§1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji
2. Wykonawca dostarczać będzie wapno palone mielone, suche, wysokoreaktywne o jakości zgodnej z niżej podaną specyfikacją jakościową:
· zawartość CaO - min. 94%
· zawartość MgO - max. 1,0%
· zawartość CO2 - max. 3,0%
· zawartośćSO3 - max. 0,4%
· t60 - max.1:30 min:sek
· ciężar nasypowy - 0,80-0,90 kg/dm³
· wapno musi być pozbawione wilgoci
· Granulacja:
· pozostałość na sicie 0,2 mm – max 1%
· pozostałość na sicie 0,09 mm – max 7%
3. Strony zgodnie oświadczają, że podane §1 pkt. 1 ilości wapna należy traktować jako szacunkowe.
4. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanego wapna zgodnie ze specyfikacją jakościową.
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie obliczone w oparciu o ustalone ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy z dnia …………………: wynosi:
| | | | | (4x5) | | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1 | Wapno palone wysokoreaktywne | tony |
| 200 |
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
|
Łączna wartość zamówienia słownie wynosi:
……………….…… zł netto
Podatek ….VAT …….zł
……………………. zł brutto.
2. Oferta nie podlega negocjacjom i będzie obowiązywała w czasie trwania umowy.
1. Okres obowiązywania umowy od dnia ........................... do ………….. r. (12 miesięcy od daty zawarcia umowy).
2. Dostawy wapna będą realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (średnio 12 ton co 15-25 dni). Dostawy będą się odbywały partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych (email) lub telefonicznych zgłoszeń przez Zamawiającego. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku wapna do silosu – punkt rozładunku: oczyszczalnia ścieków we Włoszczowie, ul. Wiejska 55.
3. Ilość wapna wyszczególniona w § 1 ust. 1 niniejszej umowy jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby okażą się w rzeczywistości mniejsze. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń, w tym odszkodowawczych.
4. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie za pomocą przystosowanych do tego celu samochodów ciężarowych obsługiwanych przez uprawnionych w tym zakresie kierowców. Produkt powinien być transportowany w warunkach zabezpieczających przed zawilgoceniem i zanieczyszczeniem.
5. Realizacja zamówienia powinna odbywać się sukcesywnie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.
6. Przeładunek wapna z samochodów do zbiornika Zamawiającego (silosu) odbywać się będzie pneumatycznie (sprężarką z własnym źródłem zasilania lub zasilaną z silnika samochodu) za pomocą szybkozłącza.
7. Wykonawca zapewnia stałą dyspozycyjność do realizacji dostaw oraz wysoką jakość dostarczonego wapna zgodnie ze specyfikacją jakościową, składającą się na przedmiot zamówienia , dostosowaną do bieżących potrzeb Zamawiającego tzn. zobowiązuje się do każdorazowego zrealizowania dostawy danej partii wapna w ustalonym z Zamawiającym terminie, a Zamawiający zobowiązuje się do każdorazowego zgłoszenia (telefon, email) zapotrzebowania na dostawę danej partii wapna nie później niż 2 dni przed planowanym terminem realizacji.
8. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy świadectwa kontroli jakości i karty charakterystyki dla danej partii oraz dyspozycję wydania wapna z wagi Wykonawcy bądź producenta.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na koszt i ryzyko własne.
10. Koszt dostawy, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu ponosi Wykonawca.
1.Dostawca zobowiązuje się:
1.1 do wystawiania faktur za dostarczone partie wapna.
1.2.do dostarczania przy każdej dostawie wraz z fakturą świadectwa kontroli na dostarczone wapno - badania zgodnie z normą PN-EN 459-2 i karty charakterystyki dla danej partii oraz dyspozycję wydania wapna z wagi Wykonawcy bądź producenta.
2. W przypadku dostarczenia wapna złej jakości i o specyfikacji jakości innej niż określona w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego odbierze wapno podlegające reklamacji i dostarczy nową partię wapna zgodną z opisem w § 1 ust. 2 niniejszej umowy. Czynności odbioru i dostawy nowej partii wapna dokonane zostaną na koszt Wykonawcy.
Wykonawca oświadcza, że posiada potencjał (ludzi i transport) niezbędny do wykonania przedmiotowego zamówienia.
1. Nadzór z ramienia Zamawiającego nad właściwą realizacją wykonania zamówienia sprawować będzie -...................................................
2. Nadzór z ramienia Wykonawcy nad właściwą realizacją wykonania zamówienia sprawować będzie -...................................................
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,10% wartości netto dostawy za każdy dzień opóźnienia w dostawie zamówionego wapna palonego, jak i za każdy dzień opóźnienia w terminie rozpoznania reklamacji.
2. Kara umowna łącznie za jedno zdarzenie nie będzie wyższa niż 30% wartości netto zamówienia.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ceny netto określonej w § 2, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
4. Zamawiający może od umowy odstąpić w przypadku naruszania terminu dostaw przez Wykonawcę niezależnie od uprawnia do naliczania kary umownej. Oświadczenie o odstąpieniu winno nastąpić na piśmie w terminie 14 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego informacji o przyczynie odstąpienia. Niezależnie od powyższego, w razie naruszenia przez Wykonawcę terminu dostaw, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.
5. Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych ponad kary umowne zastrzeżone w treści umowy.
6. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z umowy Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wapna u innego dostawcy i jednocześnie obciążyć dodatkowymi kosztami(różnicą ceny wapna wraz z kosztami towarzyszącymi) Wykonawcę związanego umową do czasu przeprowadzenia kolejnego postępowania przetargowego i zawarcia umowy na w/w dostawę.
7. Wierzytelność z tytułu kar umownych zostaną potrącone z wierzytelności Wykonawcy, w szczególności z tytułu należnej ceny.
1. Rozliczenie za dostawę nastąpi każdorazowo po dostarczeniu ustalonej ilości wapna wg ceny
jednostkowej netto .......... zł. / tonę., która została ustalona na czas trwania umowy i nie będzie podlegała zmianie, oprócz przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2.Dokumentem stwierdzającym otrzymanie wapna będzie faktura co do której Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń oraz świadectwa kontroli na dostarczone wapno, karty charakterystyki dla danej partii oraz dyspozycję wydania wapna z wagi Wykonawcy bądź producenta
3.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie za przyjęte i odpowiadające warunkom umowy wapno palone wysokoreaktywne w terminie 21 (dwudziestu jeden) dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
5. Za naliczenie stawki podatku VAT pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca nie może – bez pisemnej zgody Zamawiającego, dokonać przelewu (cesji) praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na rzecz osób trzecich, pod rygorem nieważności.
7. Zamawiający informuje, że podlega przepisom ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 2191).
1. Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest* płatnikiem VAT o numerze NIP .........................................
2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT o numerze NIP 6090071419.
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku gdy:
1.1 Strony uzgadniają zmianę wynagrodzenia w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej lub większej ilości wapna palonego niż podana szacunkowa ilość.
1.2 Zmianie ulegnie w trakcie wykonywania przedmiotu umowy ustawowa stawka podatku od towarów i usług VAT.
1.3 Zmiany do niniejszej umowy, w tym jej rozwiązanie lub uzupełnienie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy również w przypadkach innych niż określone w ust. 1 na mocy porozumienia stron.
3. Zmiana nazwy lub siedziby strony nie stanowi zmiany umowy, lecz wymaga poinformowania drugiej strony o powyższej okoliczności i okazania dokumentów ją potwierdzających.
1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej umowy są :
1) Zapytanie ofertowe,
2) Oferta Wykonawcy złożona w dniu………..
Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY: